Algemeen

Algemeen

Informatie aanvraag:
Wilt u meer informatie over een bepaald onderwerp? Vul onderstaand formulier in. Dit formulier wordt zo spoedig mogelijk doorgestuurd naar de verantwoordelijke persoon. Hij/zij neemt contact met u op.

Contact met de voorzitter:
Heeft u vragen of opmerkingen aan de voorzitter of wilt u reageren op een vacature? Vul onderstaand formulier in. Ook voor informatie over sponsoring kunt u hier terecht.

Contact met de penningmeester:
Heeft u vragen of opmerkingen betreffende de contributie of de administratie? Dan kunt u deze stellen aan de penningmeester. Vul onderstaand formulier in. De penningmeester neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Contact met de ledenadministrateur:
Heeft u vragen of opmerkingen betreffende de ledenadministratie zoals bijvoorbeeld een adreswijzigingen? Dan kunt u deze stellen aan de ledenadministrateur. Vul onderstaand formulier in. De ledenadministrateur neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Voor opzeggingen gelden de volgende regels:
– Opzeggingen vóór 1 december gaan in op 1 januari.
– Opzeggingen vóór 1 maart gaan in op 1 april.
– Opzeggingen vóór 1 juni gaan in op 1 juli.
– Opzeggingen vóór 1 september gaan in op 1 oktober.

Klacht of probleem:
Als u een klacht of probleem heeft neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. De klacht of probleem wordt zo spoedig mogelijk doorgestuurd naar de verantwoordelijke persoon. Hij/zij neemt contact met u op.

Opmerkingen over de website:
Heeft u vragen of opmerkingen over de website? Vul onderstaand formulier in.

– verder naar veel gestelde vragen –
– beginpagina –


Contactformulier

Uw naam (verplicht)

Naam kind

Het betreft: (verplicht)

Het gaat over:

E-mail adres (verplicht)

Opmerkingen